tisdag 11 augusti 2009

Tisdag !

Denna dagen började 5.00 med lite mat till Patrice.
Sen somnade vi om nån timme, men var på benen igen 7.30
Åt lite till, min frukost bestod av 2 ägg, 1 äpple, 1 persika och en banan.
Men imorgon ska jag börja med knäckebröd, ska bli gott.
Sedan gick vi ut med vagnen, blev en runda på 1 timme, och vi hann precis hem innan himlen öppnade sig, och regnet össer ner.
Ja sen har dagen bara runnit iväg, hunnit tvätta lite och vattnat blommer, så jag är ganska nöjd.
Nu sover snäckan, efter en kort kvällspromenad (½ timme), ett bad och 200ml ersättning.

Nu får jag ta mig en banan och glo lite på tv med Raffe

Ohh en sak till, Patrice är väldigt förtjust i Lucifer, så fort Lucifer går förbi tappar Patrice konsentrationen och vill bara titta på "bebiskatten" och idag klappade hon henne. De var ett väldigt stort leende på den flickan då.
Så nu får jag nog problem när hon börjar krypa, får sätta igång "Operation rädda Luccen"
Jaja de fixar sig säkert.

Över och ut

2 kommentarer:

  1. Jag hade nog kört operation rädda Patrice istället...

    SvaraRadera
  2. Hittade hit:P
    Och håller med föregående "talare" hehe.

    SvaraRadera