tisdag 18 augusti 2009

Farbror Joakim




Jocke har varit här. Han hade fina presenter med sig, och alla som känner mig vet, jag gillar presenter, fast ja kände mig ganska dum när vi inte hade någon till honom, han har ju också fyllt 30. Patrice fick en jättefin nalle (Hund) från teddy kompaniet i Båstad, Jag fick Champange och choklad och raffe fick nubbar. Tack tack !










Idag åkte vi in till Sofiero, vi trodde de var gratis inträde när de inte var något speciellt evenemang, men nej, de kostade 80 riksdaler per man. Men va fan vi var där, vi hade fått ut ungen, vagnen och alla var påklädda inför blåsten, så vi betalade och gick in. Det är riktigt fint där inne, har aldig gått runt där inne förut.








Man blev väldig inspirerad där,många fina blommer som jag kan tänka mig att ha i min trädgård, men jag har ingen anning om vad dem heter så de kan jag nog glömma.


Vi sprang omkring där inne i 4 timmar och såg skulpturer i alla matrial, blommer, hus jag där fanns de mesta.







Nu har Fasth åkt hem, Raffe repar, Patrice sover så då får väl jag krypa upp i soffan under min filt och se om där e någon tradig film på tv.


Ha de super!!!

1 kommentar:

  1. Låter som att ni hade trevligt i alla fall fast n fick betala 80 spänn/Annette

    SvaraRadera