torsdag 13 augusti 2009

Jag är inte bitter!

Var precis ute en runda med Patrice, då min näsa märkte något ljuvlig.
Nån jävla idiot står och steker smariga fläskkotletter kl 11 på förmiddagen.
Det luktade i hela området.
Ohh va gott de luktade! Himmel och pannkaka !
Så jag fick snällt springa hem och stänga in mig i mitt luktfri, light hus.
Näädå jag är inte bitter!

Men imorgon blir de iallafall Kykling!! Hurra, Jippi !!!!
Nää nu ska jag leta efter något middagstips på nätet till ikväll. Farväl

2 kommentarer:

  1. Så.. har tänkt läsa igenom och kommentea din blogg nu i flera dagar, men det kommer ofta nåt i vägen när man har en liten bebis du vet..

    I alla fall. KUL att du oxå har en blogg nu, trevligt att läsa om vad ni gör. Förresten vad är en spindelskrämmare?

    SvaraRadera
  2. Mmmm... fläskkotlett... Ja det kan inte vara lätt att vara vegan, om man gillar kött. Hoppas bara du får de resultat du önskar nu när du torterar dig själv så... Kramar från oss!!!

    SvaraRadera