måndag 10 augusti 2009

Dagens händelser !

Denna dagen började kl 4.00 med att Patrice var lite hungrig, så de var bara att masa sig upp och blanda till lite ersättning, sen tog de en timme innan hon somnade om. Men sen sov vi till 8.30.... Me like !
Sen träffade vi Karro, Becca, Oliver och Izabella på väla.
Där dem först lunchade sen åt glass, såg jävligt gott ut, men min tid kommer, No mercy!!!!
Sen åkte vi hem utan att ha spenderat en enda krona, de har inte hänt många gånger.
När Raffe kom hem gjorde vi Gardenburgare, ganska gott faktiskt.
Sen packade vi in oss i Forden och körde till City gross, Snäckan behövde barnmat, Nan och blöjor, och vi behövde fylla på frukt och grönsaks förrådet.

Och dagens värsta händelse kommer här, en ren nära döden upplevelse, hände för typ en 20min sen. Jag stod i duschen och rätt vad de var döck de upp en spindel i 5-krone storlek (och jag överdriver inte). Jag fick hålla mig själv för munnen för att inte skricka och väcka Patrice, samtidigt som jag höll på att slå sönder duschdörrarna. Sen sprang jag ut till Raffe som fick ta den och spola ner, sen var de blött på hela golvet.
Så nu ska jag skaffa en spindelskrämmare, finns att köpa på bauhaus.

Så nu ska jag lugna nerven lite med en runda bejeweled 2, innan de e dax för sängen.

Över och ut

1 kommentar:

  1. Hade varit kul att se dig, där i duschen när spindelmannen kom förbi... Hihihi... Ha en toppendag... KRAM!!

    SvaraRadera