söndag 30 augusti 2009

Fuck it!!!

Japp, jag ställde mig snällt på vågen imorse, den visade +-0. Jävligt irriterande, så nu skiter jag i detta.Ja som hade varit exemplarisk den sista veckan så får man ett sådant resultat, så Fuck it!

På väg hem från babysimmet körde vi inom City gross och köpte frallor och ost, Yeah man!

Från och med nu ska jag äta vanlig mat, så får jag väl köpa mig ett par nya jeans istället, blev iallafall av med 5kg.


Idag på babysimmet fick Raffe bada så fick jag duscha henne efteråt, var mycket smidigare på de sättet. Vi får bada med henne varannan gång istället.



hoppas ni kan se videon....


Ifall filmen inte funkar så lägger jag till en bild.

Fia och Andreé var här på lite kaffe och skitsnack, alltid lika trevligt, och hon gav mig bensinpengar från vår Ullreds resa, som jag själv hade glömt att jag skulle ha.

Nä nu ska vi nog ta oss en söndags promenad, de är ju alltid trevligt.

Ha de gott nu dudes, och glöm inte kommentera!!

3 kommentarer:

  1. Men lille vän..vilket språk. Man kan ju tro att du e släkt med Karolin =)
    /Annette

    SvaraRadera
  2. Ser så mysigt ut... Jag saknar vårt Babysim... Får väl ragga upp Annette och åka till Ugglebadet och babysimma själv....

    SvaraRadera
  3. Åh så fint hon badade, såg mysigt ut.

    Och du 5 kg är väl inte fy skam! Betyder kanske att man kan bjuda er på normala grejor nu..jag har tex lite äpplekaka över sen i helgen :)

    SvaraRadera