måndag 17 augusti 2009

Öhh!

Idag skulle vi köra till "Sörens granna blommer" men han hade stängt på Måndagar, Attans!
Så vi körde till Rydebäck istället och gick på "Plantagen" och köpte 2 stora x-bollar och några andra små blommer, alla mina gamla blommor var döda, men jag behöver ändå åka till Sören för jag ska ha mer.

Sen kom Jennie, Jonas och Elvira på en kopp kaffe, dem hade varit i barnvagnsaffären här i Åstorp.

När dem hade lämnat oss, kom Jocke. Alltid lika roligt när han kommer och hälsar på.
Tyvärr så bjöd vi honom på en svin äcklig middag ( om jag får säga min mening) de blev Hasselnötsbiffar, råris och tomatsalsa. Sorry Fasth, jag ska strax göra en god smootie åt dig.
Nu nannar älsklingen och vi andra sitter i soffan och chillar, Aaight!

Nää fy fan, prova inte den här middagen....

Ha de nice, Lingonbajs !

3 kommentarer:

  1. Jag som trodde på den där rätten.. men ingen hit förstår jag.. hoppas smoothien var godare :) Vi åt paj före tredje dagen i rad, men nu är den slut!

    SvaraRadera
  2. Tja då vet vad man INTE ska laga till middag. Ha det bäst/annette

    SvaraRadera
  3. Man kan inte lyckas varje gång.... Annars så låter ju Hasselnötsbiff gott tycker jag...


    assa kramar från maj, till daj!!!!

    SvaraRadera