torsdag 27 augusti 2009

Jävla Jennie!

Som sagt, jävla Jennie.
Jag drömde inatt att hon ville byta Elvira mot Patrice, och de gjorde vi. Men sen ville hon inte byta tillbaka (för att berätta drömmen kort). Jag vaknade vi 4 tiden och kollade spjällsängen, och rätt barn låg i den, vilken lättnad. Men jag kunde inte somna om igen för den jävla drömmen gick i repris hela tiden, sen har jag inte fått den ur huvudet på hela dagen. Så jag och Patrice har kramats extra mycket idag.
Rent tekniskt är de ju möjligt att byta barn, fan va hemskt. Nån kan sno henne och säga att de är deras, de finns ju inga serienummer på barn som bevisar vems som är vems. Undra vad den drömmen betyder?
Och du Jennie, jag vill inte byta! Du får behålla din blonda Elvira själv. (Ja hon var blond i min dröm) wierd!

Annars har dagen flytit på som vanligt med promenad, lek, mat och vila.

Thats all folks!!!

3 kommentarer:

  1. Hmm..skum dröm. Fast du kan va lugn, jag vill behålla min lilla MÖRKHÅRIGA Elvira. Om jag hade bytt hade jag ju missat hela mysiga tiden nu när hon e så liten

    SvaraRadera
  2. Hallå där... Hur förvirrad är du egentligen... Ha en toppenhelg,,,,
    Kramar!!!

    SvaraRadera