söndag 16 augusti 2009

- 2kg






Jaha då var de söndag igen, vilket betyder invägning, och de blev minus denna veckan också, trevligt.








Här kommer lite frukost förslag för viktminskare. De ni ser ovan är Kaffe, Grape, Ägg och knäckebröd med mjölkfritt smör.



De ni ser här under är Fruktsallad med dinkelflingor.





Haha jag kunde lägga in 2 foto i samma inlägg :)


Annars idag har vi promenerat en sväng och lämnat film och handlat lite på Oj. Sen klippte jag busken ute vid brevlådan, de behövdes verkligen. Sen har vi mest myst och lekt, men nu sover min lilla ängel och Raffe ligger på sin spikmatta, förstår inte hur han kan somna på den, men de kan han.


Haha jag utmanar ödet och provar lägga in ett till, ett foto på lilla Elvira, jag har inte lyckats få så många bra foto på henne, dem flesta är suddiga tyvärr.

Men söt är hon iallafall.

Nää nu ska jag vara lite social, farväl

2 kommentarer:

  1. Så duktig du är hur länge ska du hålla på med denna kosten. Är dinkelflingor gott kram Fia

    SvaraRadera
  2. Skitbra ju.... Du är ju riktigt duktig... Kanske du skulle sälja din metod och bli rik... Kram...

    SvaraRadera