fredag 28 augusti 2009

My old Place!

Idag drog jag och Patrice till Direktörsgatan 21, 4:e våningen (min gamla lägenhet)
och hälsade på Maria, Jannica och Libbe och så klart Stina, gulliga lurviga Stina.
Tog en kopp kaffe och snackade skit, de var roligt, längesen vi träffades.
Min plan var egentligen att ta pågatåget in och träffa dem på knutpunkten för att ta en sväng i stan och glo i affärer, har inte gått i stan sen jag flyttade därifrån. Nån som har lust att gå i stan en dag nästa vecka kanske???
Nu sitter vi i köket och dricker en kopp kaffe, Patrice leker med sin "lära gå stol", hon verkar tycka de e lite roligt, synd att den inte rullar så lätt, för hon försöker ta sig fram men de går trögt.
Kl 20 är de Sagan om ringen på 3:an den ska jag se hade jag tänkt, men helt plötsligt har vi fått dålig bild på 3:an, men de får gå ändån.

Nu ska jag leka med Patrice innan hon ska hoppa i säng.
Ha de nice, lingonbajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar