onsdag 19 augusti 2009

Onsdag!

Idag har de inte hänt mycket.
Gick en runda till Oj och köpte lite frukt. Snäckan somnade i vagnen och sov sedan 2 timmar då passade jag på att sola lite, men de syns inte tyvärr.
Sen kom Raffe hem och vi åt vegitarisk lasange (vanlig är mycket godare) utan köttfärs och ost, fan va tradigt, börjar bli riktigt less på frukt och grönsaker. Jag vill ha KÖTT och OST och CHOKLAD, men de kommer.
Efter maten åkte vi till väla och köpte kläder till Patrice stl 68 börjar bli lite trånga så vi köpte stl 74 men dem såg jättestora ut, men de blir nog bra. Så de blev 4 bodies, 2 par byxor och 3pack strumpor, hon hade fått presentkort av mina arbetskamrater så de e utnyttjat nu, Tack så mycket!
Och när vi kom hem var de läggdax, så hon sover i sin säng och raffe sover i soffan. Så jag tror jag går och lägger mig i min säng, man vet ju aldrig när gullungen vaknar och vill ha mat.

Ja mer har jag inte att raportera om idag, så natti natti!!!

1 kommentar:

  1. Natti, natti på dig själv...

    Fast nu är det ju morgon och jag har skickat sms och du svarar inte.... Dissar du mig eller????

    Ha det bäst!
    KRAMAR!!!!

    SvaraRadera