måndag 31 augusti 2009

Babycafé

Idag blev de äntligen av.
Vi körde ner till babycafét för att kolla läget.
Ganska trevligt, kan nog bli skoj när vi fått några vänner.
När vi först kom dit, satt vi i en ring och barnen fick leka,
dvs alla utom Patrice för hon ville inte, hon ville bara titta på dem vuxna,
de var mycket skojigare.
Sen var de sångstund, de ville hon inte alls (eller hon var sömnig och gnällig)
så vi fick stå i bakgrunden och vagga med. Efteråt blev de fikadax, men min lilla ängel var alldeles för gnällig för att äta något, så efter en stunds vaggning till så somnade hon i min famn, och de gjorde i sin tur att jag inte fick någon fika.
Sen efter lite förlossnings snack och annat babysnack så pös vi iväg.
Men jag tror nog att jag ska gå dit igen, men när Patrice inte är så trött.
När jag kom hem fick jag ett sms av jennie, hon var hemma ensam med Elvira för första gången och hon bjöd på äpplekaka, så de tog inte lång tid förrän jag och Patrice befann oss i Lerberget.
3 timmar senare var vi hemma igen och åt Kålpudding med Raffe.
Ja de var väl min dag i stora drag.

Ha en nice vecka dudes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar