onsdag 12 augusti 2009

Inga kommentarer?

Är det ingen som vill kommentera min märkliga varelse?
Raffe gissar på en larv, men brukar inte dem vara färggladre?

Just nu sitter vi här i varsin sida av soffan, Raffe spelar Play Station och jag sitter framför datorn, och Patrice sover.
Vi ser ut som ett gamalt par som sitter i samma rum men umgås ej.
Har gjort en björnbär,äppel, päron och banan smootie (istället för kvällskaffe)

Annars har dagen varit som alla andra dagar tycker jag, Mata Patrice, leka och sova, sen börjar de om så hela tiden.

Jag messade mitt kompisragg idag, frågade om vi skulle ta en sväng med barnen, men hon hade precis varit ute, men kanske på Fredag kan vi få till ett första möte. Ska bli kul.

Tror de var denna dagen i stort sätt.

Glöm nu inte att kommentera om ni e inne och läser, de blir mycket roligare för mig då.

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Hej trevligt med en blogg alltid kul att läsa. Vet ej vad de är för konstiga äkliga djur ni har i Åstorp hälsa familjen kram Fia

    SvaraRadera
  2. Måste vara ett odjur av nått slag...
    Kram!!

    SvaraRadera