fredag 2 april 2010

Glad Påsk!







Nu är de Påsk och ja har ätit 2 ägg.....

Igår var vi och påskade för mormor o morfar, Ekebyarna var också där (förresten vad blev jag skyldig för blomman?) Patrice och Bella var påskakärringar, Oliver en kyckling och Becca en katt. Påskigt värre.

Här sitter dem söta kärringarna.

Idag var vi först på tippen, vi hyrde släpp och körde 2 vänder. Vi hade fyllat garaget med den gamla sängen, embalage från den nya sängen och vardagsrums bordet o stolarna och en massa annat skit. skönt att bli av med de.

Sen satte Raffe igång med att byta till sommardäck, då pasade jag och Patrice på att plantera lite, årets plantering består av Dill, Persilja och röda solrosor. får se om de blir något.

Sen ikväll efter den mindre goda Pizzan (testade en ny pizzeria) fast Patrice gillade den. Så tog vi en lite promenad och passade på att gunga lite.

Sen gick vi en kort rund eftersom Snäckan somnade och de ville vi inte riktigt så här sent på dagen. Nu hör jag hur gnällig hon är så de e väl lika bra att ge upp och fixa för natten.

Imorgon ska vi hem till Jennie, Jonas & Elvira på Påskamiddag. ska bli gott eftersom vi inte har ätit nån påskmat iår. Ska avsluta med en fin bild på den finaste jag har.

GLAD PÅSK ALLIHOPA!

2 kommentarer:

  1. så söt hon är. röda solrosor låter fint har aldig sätt ha de bra kram fia

    SvaraRadera
  2. Vad fina påskkärringar!
    Hoppas ni var nöjda igår trots att det inte blev nån klassisk påskmat ;) Jag har inte heller fått nån än, blir nog lite påsklunch imorgon dock.

    SvaraRadera