tisdag 30 mars 2010

Tisdag

Japp dår var de tisdag, dvs att imorgon är de onsdag och ännu en dag mindre att vara med Patrice. Börjar få ordentligt med ångest över att man snart ska lämna bort henne till främlingar varje dag, medans jag står och svär i en jävla fabrik. Nästa tisdag är de ju inskolning på dagis och den 19 april börjar jag jobba igen. Fy för satan...



Idag var jag och min baby ute på en härlig vårpromenad i solen, då jag sprang på en gamal jobbekompis från Marina. Hom bor också här på området, sedan 5 år tillbaka, skumt att man aldrig sprungit på varandra innan...

Sen har jag grejat lite i trädgården, men de blev inte så mycket gjort eftersom jag inte kan hitta min sekatör (heter de så?) så jag satte mig och fixade lite med mitt fotoalbum. de tar fan en evighet att organisera alla kort, speciellt när man inte kan sitta så länge åt gången.

Bye bye friends

4 kommentarer:

  1. lider med dig skam att pengar ska få styra hur länge man är hemma men sina små barn. Jag vill bli hemma fru älskar livet hemma med barn. Men de kommer att gå bra på dagis för henne kram fia

    SvaraRadera
  2. Hon kommer att få det toppen på dagis... Det kommer att gå bra... Ni ska ju lämna ganska lite ändå... Kram!!

    SvaraRadera
  3. Usch tråkigt att börja jobba. Men Patrice får det säkert bra! Håller med Fia vi blir hemmafruar :)

    Vilken bild, knappt man känner igen henne ju. Vad mkt hår hon hade, för att va så tidig oxå ju!

    SvaraRadera
  4. Säger som dem andra. Det kommer att gå bra ska du se. Patrice kommer att ha roligt med nya kompisar. Förstår att du kommer sakna henne. Tyvärr smällar man får ta som mamma, som dåligt samvete hela tiden ujuj.

    SvaraRadera