lördag 27 mars 2010

Party party!!


Igår hade Maria och Libbe party!


Så vi lämnade Patrice hos Karro, där hon spenderade natten (första natten utan henne). Men hon har haft skoj och lekt med sina kusiner. så de gick ju hur bra som helst, och jag var ganska lungn fram till frukosten för då fick jag abstinens efter henne....


Iallafall så var vi ju fest, i min gamla lägenhet ( och varmt var där). De var precis som förr, samma folk, samma lägenhet, samma samtalsämnen och ungefär samma musik. Men de var roligt att träffa dem igen, de är så sällan nu förtiden.

Vi fick låna Libbes lägenhet som övernattningslägenhet, skitbra!


Ikväll ska vi hem till Krisse och käka middag och de blir säkert en film också, de brukar de bli. Tinne likes films!!!


Imorgon drar vi ner till Malmö igen, vi är där ofta nu, känns de som. De är Scandinavia sci-fi mässan, Film och spel mässa och Robert Englund ska vara där, så jag ska ladda den stora kameran :) Hoppas han e klädd som Freddy!!!


Sen är de bara en vecka kvar tills de e dax för inskolning på dagis :( Ja vill inte att min sköna ledighet tillsamman med Snäckan ska ta slut, för sen börjar den eviga vardagen.....

Fick föresten en brev från dagiset igår, där de stod att ett annat barn som har Hepatit B ska börja där, och därför måste alla barn och personal vaccinera sig mot detta. De innebär ytterligare 3 vaccinationer. Jaja de blir nog bra
föresten har jag köpt mig ett växthus, 149kr på Jula.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar