onsdag 24 mars 2010

Veckan som gått



Förra torsdagen lastade jag och Fia volvon och körde 45mil uppåt i landet till Örebro, där vi hälsade på Johanna med familj.

Här är lite bilder. Den första är när hela gänget var på väg ut på stan. Den andra är en riktig turist bild från en leksaksaffär. De 3:e fotot är Patrice, Albin och Oskar. De sista är Patrice och Alice som äter Oskars rester från hans stol.

De Var jätte trevligt att komma iväg lite och träffa Johanna, de gör man ju inte varje dag. De slutade bara lite tråkigt med 3 febriga och snoriga barn och en väldigt hängig Fia. Och nu när vi är hemma är även jag super förkyld.Så denna helgen har jag kört 90mil.

Igår hade jag o Patrice tradigt så vi åkte på en lite shoping runda. De blev apoteket, Jula, Kappahl, polarn o pyret och en blomster affär. Så de var en trevlig dag.

Idag ska vi bara ta de lungt och snyta oss och ikväll ska jag på Tupperwear party hos Fia, Imorgon är de Volare party hos mamma. Fullspäckat schema.

2 kommentarer:

  1. Köpte du klocktröjan?

    SvaraRadera
  2. Johanna de e väl klart, och såna svarta strumpor som Oskar har. Ja har till och med skaffat medlemskort. Vad har du gjort med mig? / Tinne

    SvaraRadera