torsdag 11 mars 2010

Mycket på gång...



Japp nu så händer de grejor....

Igår tänkte jag och min kära syster ta en liten promenad i skogen med våra barn. Och jag säger bara :- ALDRIG IGEN!!!!!




Som ni ser på bilderna så var där ganska mycket snö och omöjligt att köra vagnen, så vi fick dra, putta och joxa oss fram på den snöfyllda stigen, men endast 2 väldigt djupa och frysta hjulspår. Denna promenaden brukar ta ca: 2 timmar, denna gången tog de 3½ timme, och vi var trötta, svettiga och hungriga och ganska irriterande. Så vi fick avsluta vår runda i rosa kiosken, med en korv eller burgare.

Sen på kvällen kom Jennie, Jonas och Elvira hit och åt Tacos. Jonas hade en liten iPhone kurs med mig också.

Idag träffade jag och Patrice, Fia och Albin på Familia kl.11. Vi gick ett par var och shopade lite onödigt, denna gången blev de en body med får på till Patrice, en väska till Patrice, en present till Oliver och fika till mig. Vi skulle ju ha ett litet "planeringsmöte" inför vår Örebro resa nästa vecka, men de visade sig att Fia och Johanna redan hade planerat de mesta.

Jag har även beställt foto på fujifilm idag, så kanske kan mitt fotoalbum bli färdigt innan jag börjar jobba. De e så mycket som jag vill hinna med innan jag ska tillbaka till slaveriet, nää nu skricker Raffe att han vill ha datorn, nog bara för han vill slippa natta baby.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar