måndag 29 mars 2010

Dem Attakerar

Japp nu har de börjat och jag skakar fortfarande.

Ikväll badade jag Patrice sen blev de välling och sängen.
Sedan satte jag mig i soffan och skulle se på TopModel och när de var reklam skulle jag tömma badbaljan och plocka undan efter badet, då en GIGANTISK spindel kom springande på min arm, den var större än en femkrona och jag kände varje steg den tog på min arm. Fy fan!!!!
Helvetes jävla skit va äckligt!
Raffe är och repar och jag har skickat sms till honom och sagt till honom att komma hem och fixa problemet annars drar jag o Patrice....
Ja sitter och trycker i soffan och väntar på Raffe. Spindeln är instängd i badrummet, och jag behöver duscha. De e väl typiskt!!!!

Annars har jag varit hos Fia idag och betalt Tupperwear. Jag har lagt ut för dig Karro, eftersom du inte har hört av dig....
och ikväll kommer Fasth och ska sova över, han är på HIF match nu.

Ha de gott och se upp för alla äckliga insekter som kommer fram nu, BLÄÄ!!!!!

1 kommentar:

  1. Sorry syster... Jag betalar så fort vi ses... Kram!!!

    SvaraRadera