söndag 4 april 2010

Påskafton/dagen

Igår när vi hade vänt upp och ner på hela huset på jakt efter min sekatör och hade gett upp, tog Raffe sin moppe och körde till bauhaus och inhandlade en ny till mig. Jag gav mig på den vita rosenbuskarna och de blev minsann inte mycket kvar. Fyllade hela trädgårdskärlet, så nu får jag vänta med dem röda rosorna och allt annat tills kärlet är tömt.
På kvällen sen åkte vi till Lerberget för en utsökt "påsk" middag (så jävla gott). Vi var inte hemma förrän efter midnatt.

Imorse när jag gick upp med Patrice och skulle göra välling märkte jag att hennes stol var borta, vi hade glömt den i Lerberget. Så vi packade in hela familjen i bilen och åkte tillbaka till Jennie o co där vi bjöds på en smarig frukost och en film (Baksmällan).
När vi kom hem igen, kom Izabella, vi skulle passa henne några timmar idag. De gick jättebra. De e en bestämd liten dam som vet vad hon vill, hon sa flera gånger, Sluta!!! eller Moster leka!!! och när hon sa sluta så skällde hon.

Vi åt korv med bröd och Lök är Mmm men senap e äckligt. Hehe hon e så go!Nu ikväll har vi varit och hyrt film, de blev den sista i Millenium serien, så blir de väl lite popcorn, påskmust och choklad till de när baby har slocknat.Fick några badbilder av Fia också, ska se om jag kan få med dem också.


Ja vet inte varför den sista blev på fel håll!

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen... hon hade tydligen en toppendag och ville inte med hem... Pratade bara om Moster och Bäbisen när hon kom hem... Kram på er!!!

    SvaraRadera