tisdag 13 april 2010

En bra dag!

Kl 6 väckte min lilla ängel mig. Hon vill ha lite välling och morgon mys, sen började dagen.
Kl 9.30 var vi på dagis, dem har hälso vecka på dagis denna vecka så alla barnen (alla 18st) skulle gå på skogspromenad och jag skulle gå hem :(
Väl hemma satte jag mig på uteplatsen med en kopp kaffe och stirrade på klockan, efter ett tag ryckte jag upp mig och fixade klart mitt fotoalbum och vattnade min gröder, sen fick jag lov att gå och hämta min bebis :) När jag kom dit satt dem och åt lunch (Fisk, potatismos och gröna ärtor,tur att inte jag skulle äta där denna dagen), sen gick vi hem och lekte lite, sen tog även vi en lite promenad i de fina vädret.

Jag bygger fina torn men nån bara river dem hela tiden, förjävligt!

Till middag idag gjorde jag köttbullar, pressad potatis och kokt majs och Lingon till såklart. På kvällen sen kom Fia, Andreé & Albin hit och fikade, de blev äpplepaj med vaniljsås och en massa struntprat. Hon hade även med mina sista Tupperwere grejor som hade blivit försenade, och dem blev Patrice extra glad för, för hon fick slabba med vatten med dem :) Nu är de snart dags för lite vila innan nästa dag träder in.

Pease out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar