söndag 18 april 2010

Min gamle vän

Min älskade gulliga snuttekatt har blivit dålig igen. Samma som sist, fast nog lite värre tror jag. Ringde djursjukhuset i förmiddags, men eftersom de e söndag så tyckte dem att vi skulle vänta till imorgon, då "vår" vetrinär jobbar. Så imorgon kl 8 ska jag ringa igen. Och om vi ska åka in igen så får Raffe ta ledigt från jobba och åka med henne, för imorgon är de ju min första dag "back" (shit va tradigt, vill verkligen inte börja jobba igen, speciellt inte 2-skift med dem människorna).
Nää så idag har ja varit lite orolig igen för min lilla katt, hitta små röda fläckar överallt (2st i Patrice rum, de ogillas starkt) ser ju ut som vi har en löpande hund här på sina ställen, Stakars Lucifer.

2 kommentarer:

  1. Hoppas Lucen kryar på sig och att du får det bra på jobb imorgon! Kanske blir det inte så illa att komma tillbaka och jobba & tjäna pengar igen :)

    SvaraRadera
  2. Stackars Lucifer, men det är ju en gammal tant så lite krämpor får man ju ha... Lycka till imorgon och ha en bra första dag på jobbet... Kramar!!!

    SvaraRadera