måndag 5 april 2010

Sista dagen .

Idag var de vår sista dag tillsammans.
Raffe börjar jobba imorgon och Patrice ska på inskolning på dagis.
Skoj för henne, mindre skoj för mig!
Idag har varit en riktig slappedag, Raffe har grejat i garaget, och jag här inne.
Nu nassar min lilla Prinsessa och Raffe och jag dricker en kopp kaffe och en Bailys, och jag upptäckte en katastrof, vi har bara ett kaffefilter kvar!

Nu ikväll har jag försökt forska lite om citron träd.Jag har ju ett som jag odlat fram från en kärna, de har blivit ca 2dm långt, men är väldigt smalt, så om nån vet hur man ska beskära och ta hand om ett sånt träd så tar jag tacksamt emot alla tips.

1 kommentar:

  1. Lycka till på dagis i morgon de kommer att gå jätte bra Patrice kommer att ha jätte kul men förstår verkligen att du gråter. när är de du börjar jobba kram fia

    SvaraRadera