torsdag 15 april 2010

Hihi

Om bara en liten stund ska jag gå och lämna Baby på dagis, idag blir de 4 timmar och hon ska äta och sova middag där. Men här kommer kruxet (Tihi) Hon har precis sovit en förrmiddagslur på 1 timme och ätit gröt, så lycka till dagispersonalen. Men va fan.... de kostar mig 1000kr i månaden då får dem ju jobba lite för de också, ja jag vet jag e en hemsk människa, men hon var ju så trött.
Sen ska jag gå här hemma till klockan 15, tror de blir massa kaffe och lite trädgårdsarbete och om jag har tur, kanske lite färg på näsan :) Nä nu ska kramas och pussas lite innan vi skills åt. så Bye bye!!

1 kommentar:

  1. Fy vad du är elak... Men bara vänta dom tar säkert ut hämd på dig... Här har Bella nannat middag i vagnen och jag låg brevid raklång i en trädgårdsstol... Mycket trevligt... men nu svider det på näsan.... Kram på dig... P.S Jag har ringt flera ggr, men du svarar ju inte....

    SvaraRadera