tisdag 6 april 2010

Jag och Lucifer

Här sitter jag och Lucifer ensamma i soffan. Patrice sover och Raffe repar.
Idag var de första dagen på inskolningen (tycker jag tjatar) de var mest info idag, men de verkar som hon redan har flörtat till sig en pojk kompis. Dem stod på varsin sida om en glasdörr och bankade, han till och med pussade rutan (hur ska hon förklara detta för Albin?). Så jag tror inte de kommer att bli några problem för henne. De e bara mitt hjärta som gör ont, men man vänjer väl sig.
Nää nu hör jag henne så Bye bye for now....

2 kommentarer:

  1. ja jag hoppas ju bara dom blir vänner men redan försöker pussas ja jag vet ej hur Albin kommer att ta detta patrice får själv berätta de för han nästa gång dom ses hihi

    SvaraRadera
  2. Redan beundrare jaja :)

    SvaraRadera