söndag 11 april 2010

Trädgård

Idag har jag varit ute och fixat lite. Väldigt rogivande för själen att gå och pula ensam i trädgården. Jag har klippt dem sista rosenbuskarna (dem röda) planterat Grape kärnor(4st), hoppas jag lyckas iår, förra året blev de Inget. sen satte jag frö i balkonglådor som ska bli morötter och sallad (man vet aldrig?!?) sen blev en rabatt rensad från ogräss också. Känner mig nöjd med mitt arbete.
Sen tog vi en promenad i de fina vädret och nu försöker vi få Baby att somna.... jobbigt har de börjat bli.
Jag beställde en Pekbok från Liberoklubben för mina sista samlade poäng. Skönt så slipper man spara på dem koderna....
En vecka kvar av friheten, jag har verklingen inte lust att börja jobba! Speciellt INTE på 2-skift! Men men, Mommy needs money!!

Good night suckers!

3 kommentarer:

  1. När du är färdig i din trädgård får du gärna fortsätta i min... Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag beställt min älg från libero så nu slipper jag också bry mig kan köpa andra blöjer nu. Skönt att vara ute i tradgården vi har varit i stugan några dagar nu jätte härligt jag målar köks luckor ha de bäst kram Fia

    SvaraRadera
  3. Fia du fuskade ju!!!! /Tinne

    SvaraRadera