onsdag 2 januari 2013

Väla

Idag har vi gjort väla. Och Ikea minsann.
Hade tid hos frisyrmakarna 13.30, och när jag satt där så fick jag ett sms från familjen Vallåkra som också befann sig i krokarna. Och vi bestämde träff på restaurangen på Ikea där vi åt lunch. Och som alla föräldralediga vet så nöjer vi oss inte med bara lunch. Så efter ha små handlat lite på Ikea så gick vi över till väla för en smarrig fika på På bergs (i och för säg dyr, dubbelt så dyr som vår lunch), sen var klockan så mycket att vi var tvungna att åka hem och fixa middag. Och jag fick äntligen träffa lilla Banjamin, så liten och söt. Tänk att dem är så små, har mina någonsin varit så små? (Ja mindre) man blir allt lite bebis sugen :) men det är bara jag. Och Petronella har börjat gå, då blev Olivia omsprungen av en till.... :) jaja det kommer även för henne en dag.
Iallafall så glömde jag kolla på kläder till mig när vi var på väla så jag har anledning att åka dit igen :) men Olivia fick åtminstone var hon skulle ha, både regnställ och överdragsbyxor till dagis.
Nä nu ska jag brotta ner Patrice i sin säng sen ska jag spel Raffes nya tv spel Twisted Metal Black.

Bye bye!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar