måndag 21 januari 2013

Sämsta jävla dan....

Vilken jävla piss dag!! Vet inte om jag haft nån sämre dag. Isåfall var det väldigt längesen.
Dagen började först och främst med att Olivia vaknade 1 gång i timmen hela natten, sen ringde ju klockan 4.45 imorse.
Jobbade mina 8 väldigt långa timmar och åkte hem med trötta ben och ömma fötter och väldigt trött huvud.
Kommer hem och får höra att Raffe inte hittar sin plånbok, så vi letar. Överallt, i leksakslådor, kylskåpet, köksskåpen och garderober, ja överallt, flera gånger.
Utan att hitta den, så Raffe börjar med maten, då vi märker att vi saknar mjölk och ost. Så jag ska åka och handla. Då går min bil sönder!!! Ahh!! Nånting innanför vänster fram hjul. Så det blir att jaga verkstad imorgon :(
Så imorgon går hela familjen upp 4.30 och kör mig till jobb, sen får jag hitta en buss att åka hem med. Det blir en väldigt lång dag, speciellt för barnen. Hoppas att bilen kan bli lagad fort.
Det ända bra är väl att vi hittade Raffes plånbok efter 4 timmars letande.

2 kommentarer:

  1. Låter inte som en höjdardag precis... Hoppas morgondagen blir bättre... Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hmm det måste komma dagar som är sämre... =) annars har man inget att gnälla över sedan och det vore trist.
    Hoppas att jobbedagen ändå blev som den tänkt.
    Kram annette

    SvaraRadera