torsdag 10 januari 2013

Härlig dag!

Idag hade Olivia sin feberfria dag, så hon var inte välkommen på inskolning idag, men imorgon fortsätter vi :)
Så hon och jag åkte till väla istället och köpte lite födelsedagspresenter till Prinsessan Izabella och Prinsessan Patrice. Sen tog vi en lunch på McDonalds också. Och köpte med några semlor hem. Så när vi hade hämtat upp Patrice på dagis så skulle vi fika, men man kan ju inte äta så fina kakor helt utan anledning, så hon kom på att det var äckeldockans (mitt namn på den hemska enögda dockjävlen) födelsedag. Hipp hipp!!
Sen har vi målat Patsys naglar eftersom det är fest på dagis imorgon (julgransplundring) och då måste man vara fin, speciellt när morsan och syrran också ska vara med. Imorgon ska jag och Olivia äta på dagis, bara det inte blir fisk för då vet jag inte vad jag gör.

Go kväll på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar