söndag 13 januari 2013

Ännu en härlig dag!!

Man får ju erkänna att man har det bra. Livet är inte bara skit. Och jag är väldigt tacksam för allt jag har. Mina underbara barn, min fina karl, mina knasiga föräldrar och fina vänner. Jag har ett bra liv med nära och kära, med hälsan i behåll och tak över huvudet och mat på faten. Visst har jag några kilo förmycket, ett halv tradigt jobb och en trädgård utan staket. Men det kan man ju förändra om man bara anstränger sig lite. Ja är lycklig. Jag har det bra. :)

Idag har vi haft besök av Jennie, Jonas och kidsen. Som vanligt var det full rulle. Tjo och chim, skratt och gråt och väldigt hög volym. Vi fikade, sen åt god köttgryta till middag. Och bäst av allt så gick Olivia lite :) 3-4 steg gick hon mellan mig och Jennie, och mellan mig och Raffe, flera gånger också. Så nu är hon på gång.

Ikväll såg vi också en film, 50/50 heter den. En film som verkligen får en att tänka och känna. En film om cancer. Mycket sevärd tycker jag iallafall.

Go natt på er vänner!!





1 kommentar:

  1. Schysst att du är så glad för alla utom din syster... ller är jag en vän... Jag är iallafall glad för dig!! Love ya!!

    SvaraRadera