onsdag 30 januari 2013

Back in the days

Har precis återupplevt en liten bit av min barndom. Vi åt lunch, ägg och bacon mackor. Och jag såg Patrice som min stora syster och Olivia som mig. Patrice gillar verkligen ägg och bacon mackor så hon åt upp sin på två sekunder, sen flyttade hon sakta och försiktigt sin stol närmare Olivia och sa : Vi ska dela!! Sen smaskade hon i sig nästan all Olivias ägg och bacon, och kvar låg där en torr brödbit. Olivia försökte så klart att hinna med, men var helt chanslös mot matmonstret (om det passar för dagen).
Jag kan tänka mig att det gick till så många gånger på lokvägen för 32år sen eller nåt :)



1 kommentar:

  1. Hmm det kan nog stämma... Då är det ditt fel att jag är tjock för du åt så sakta... Jaha då har vi löst den gåtan...
    Ha det bäst... Love ya!!

    SvaraRadera