fredag 4 januari 2013

Deppigt

Fick svar från jobb idag. Jag ska jobba 2-skift :(
Fy vad besviken jag blev. Hatar att jobba eftermiddags veckan. Så då kommer jag bara träffa Raffe varannan vecka.... Kommer missa massa skoj med mina gulliga ungar....
Försökte döva besvikelsen med en lite shoppingtur till Lager 157, men jag blev inte lyckligare :(
Men det är väl bara att gilla läget och hoppas att man får komma tillbaka till natten igen snart. Annars får jag väl börja se mig om efter något annat jobb för 2-skift är inget för mig. Men jobb måste man ju ha.

2 kommentarer:

  1. själv älskar jag att jobba eftermiddagar för då får man längta lite efter familjen. Mannen min jobbade 4 skift innan och saknar det eftersom han fick egentid, bättre kontakt med barnen (pga mer ensamtid med dem), mer tid att fixa i huset m.m. men man är ju skapt olika och du ska se att det kommer gå bra. (barnen vänjer sig att ha pappa ena veckan och mamman andra ;) även om du tycker det är tufft)
    Kramoch lycka till /Annette

    SvaraRadera
  2. Fy vad tradigt för dig... Får hoppas att du snart kan få natt igen. Fördelen är ju att du kan umgås med mig på lediga förmiddagar... Kram på sig!!

    SvaraRadera