måndag 14 januari 2013

En måndag

Idag var det inskolning igen. Allt gick bra medan jag satt i fröknarnas fika rum och drack kaffe och åt pepparkakor och spelade spel på telefonen. 1,5 timme var jag borta, och Olivia han både vara ute och leka, och äta lunch. Imorgon ska hon sova där också.

Nu ikväll när töserna sover har jag fixat lite med fotona som ska in i alla album och första boken. Sen slog jag in många rosa prinsess paket till en blivande 4 åring. Och små glott i MIN nya Origami bok, nu ska jag bli pysslig :)

Nu till dagens tips, jag hade två innan, men jag har redan glömt det ena. I allafall så fick jag nyligen höra om Blogg to book där man kan få sin blogg gjord till bok, funderar på att göra det när jag har fått in lite cash, när jag börjat jobba. Tänkte att jag skulle göra bok av hela 2011 för det var ju ett händelserikt år :)

Sen får jag ju inte glömma att säga Grattis Izabella på 5 års dagen!! Moster älskar dig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar