torsdag 19 november 2009

Vaccin my ass!!!

Japp, jag tror allt är fiffel och båg...

I tisdags var de våran tur, anmälde oss i tälten, stod i kö i kylan en 15-20min, fick en spruta, fick sitta i karantän 15 min, sen åka hem.
Sen på kvällen började de, med svettningar och halsont, Feber hela natten (äckligare säng får man leta efter). Dagen efter hade jag fortfarande feber, så Raffe stannade hemma från jobb och tog hand om Patrice medan jag vilade, men de hjälpte inte. Vi gick och la oss kl 21 i våra nya rena lakan, men jag svettades lika mycket denna natten. Efter att jag varit upp 3ggr med Patrice under natten så började denna dagen precis lika pissigt. Men vid 11 tiden hände de något :) jag fick upp en klump stor som en strortå som var vacker vaniljsås gul med något rött/blodigt i mitten, mumsfillibabba. Sen gick jag en liten sväng för att få lite frisk luft och när jag kom hem tog jag en Alvedon och vid 17 tiden kändes de helt OK, Allt jag behöver nu är en god natts sömn, men de får nog vänta tills de blir helg.

Dessutom ger detta satans vaccinet bara 90% skydd. och jag lovar att svinis muterar som fågel influensan gjorde, och då hjälper detta inte ett skit!
Hade jag inte haft Patrice hade jag nog aldrig sprutat mig.
Och varför får alla bara ont i armen, när jag knappt känner något alls i armen. Nää de e något lurt på gång!!!!

Fuck the world!

1 kommentar:

  1. Jag fick bara ont i armen... Men du är lite klen när det kommer till sprutor och vaccin, det visste vi ju redan... Hihihi... Ha det bäst

    SvaraRadera