torsdag 12 november 2009

Kusinerna!

Idag kom Bella och Karro hit för en promenad och lite fika.



Ganska skönt att slippa putta vagnen själv :)

Efter att Bella hade tömt hela Patrice rum och vi hade mumsat i oss goda bakelser så lekte barnen " kasa på ryggen som en mask" på hallgolvet. När Karro och vilden Bella hade åkte hem slumrade vi till på soffan och vaknade 2 timmar senare, gött som fan....

Nu ikväll har jag ramat in lite foto som ska stå på våra nya hyller i vardags rummet och till middag idag blev de kebab.

Nu ska jag bada min dotter sen är de läggdax för såna små bebisar.

Good night och jag hoppas verkligen att jag vaknar av ett sms som säger att Albin har kommit ut. Poss Poss

2 kommentarer:

  1. Det e inte konstigt att döttra din somnade...Bella e en vilde, men dock en söt en
    Kram Annette

    SvaraRadera
  2. Tycker du är lite klen... Bella sov i bilen hem sedan var det fullt ös fram till 20:30 igen...

    SvaraRadera