söndag 22 november 2009

Sick Sunday !!

Japp idag var en av dem sämre sjukdagarna denna veckan, låg ner klubbad till kl 13. Tur att de e söndag och Raffe är hemma så han kan underhålla Patrice. Jag svettades, ont i halsen och snorade som aldrig förr. Ja vet inte om jag har varit dålig så här länge nån gång i mitt liv?
Ungefär vi 15tiden började jag att bli människa igen och kunde äta en bulle. Men skit i de!

Raffe och Patrice har fått mycket gjort ändå. Dem gick till affären och köpte frukost imorse, som inte jag kunde äta just då, sen åkte dem till Väla en sväng, sen har dem lekt och Patrice kan nu klappa på beställning :) och han har sänkt hennes säng.

Nu hoppas jag bara på en god natts sömn och att jag vaknar frisk imorgon, så att jag snart kan åka och hälsa på lille Albin och ta en fika med Jennie & Elvira. Ja vill ju inte smitta mina små vänner, deras föräldrar skiter jag i :) (nää ja bara skämta, de e inte kul att vara sjuk när man har smått)
Nu ska jag titta till farmen, fixar bara de viktigaste, sen ska jag nog popa mig lite popcorn och dricka ett glas Cola, för de e fortfarande helg.

Ha de gott mina vänner, så ses vi på andra sidan snorlasen !!!

1 kommentar:

  1. Stackare.... Hoppas du mår bättre idag... här härjar kräksjukan och det är inte så upplyftande det heller... Bara Becka kvar nu sen har vi haft det allihopa... Blööörk!!!
    Cyberkramar till er alla!!!

    SvaraRadera