torsdag 5 november 2009

La stada´

Idag drog jag Patrice, Jennie och Elvira in till stan. Gick lite på Kullagatan, de var evigheter sen jag var där sist. Jag köpte en body och en tjock tröja till Patrice i nästa storlek (80). Efter shopingen gick vi till Waynes coffee där vi fikade, Det var mycket, det var gott och de var dyrt. Mådde faktiskt lite illa av allt gott när de var dax att gå därifrån.
Sen blev de storhandling på city gross nu ikväll och McDonalds (de var inte änns gott).
Nu ska jag se lite på tv och sen diska Snäckans flaskor, sen hopp i säng, man vet ju aldrig hur mycket sömn man får.

Imorgon ska Jag & Raffe gå och äta på Oasen, sen ska vi se Zombieland på bio. Patrice ska vara med sin moster och sina kusiner. Känns lite nervöst, blir första gången som vi lämnar bort henne. Hoppas Karro skickar några mms under kvällen med en glad bebis. Vi ska hämta henne sen på kvällen, är inte redo att sova utan henne än, men hon kan nog få sova över nästa gång.

Nää de får bli allt för idag...

2 kommentarer:

  1. Jag laddar mobilen nu så att jag kan skicka många MMS på glad baby.... eller kanske skönt sovande baby... I vilket fall som helst så ska det bli jättemysigt och roligt...
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. GO girl...passa på att njuta av tvåsamheten...snart har ni en ständig P-Pilla
    /A

    SvaraRadera