söndag 1 november 2009

Helgen v.44

Happy Halloween allihopa!


I fredags hade vi det härligt med Fredagsmys. Vi hyrde film "Coraline" och "Natt på museum 2", åt pizza (I och för sig fick vi fel pizzor, men de gick ändå)


På lördagen körde vi in till stan för att lägga blommor på Patrice farmors grav, sen var vi en sväng nere på Buttricks för att ihandla årets Halloween kostym. Vi skulle vara Adam och Eva, men när vi kom hem och provade kostymerna upptäckte vi att man max får vara 160cm lång för att ha Eva kostymen, de saknades alltså 2 dm för att jag skulle få på den. Deppig som fan fick jag hitta på något annat "man tager vad man haver" så jag fick vara en ond drottning och Raffe fick vara Adam, Patrice var Drake men de visste ni ju redan.

Här på bilden ser ni Jag och Patrice och även spöket Izabella och demon dödskallen Karro.

Idag var de sista gången på Babysim, men vi ska ju gå en kurs till som börjar om 2 veckor. Sen blev de den vanliga "Second breakfast" som vi alltid har på söndagar. Efteråt körde Raffe till replokalen och de var meningen att Patrice och jag skulle åka och kolla när Rebecca hopptävlade, men de sket sig tyvärr. Jag som hade laddat kameran med de andra objektivet för fina foto.

1 kommentar:

  1. Synd att ni missade det... Stefan hann precis i tid för att se henne hoppa... Hon blev flyttad och fick starta sist så ni hade nog hunnit... Men men, det går fler tåg....Ha det så bra... ses och hörs snart, hoppas jag... Kram!!!

    SvaraRadera