måndag 19 oktober 2009

No coffee makes Tinne go crazy...

Idag var en helt vanlig dag här på västgötagatan.
Vi gick upp med Raffe, drack en kopp kaffe/välling. Sen vilade vi en liten stund. Efter gröten gick vi till OJ och handlade lite barnmat och smör. När vi kom hem ville jag ha kaffe medans Snäckan sov i sin vagn och upptäcker att kaffefilterna är slut!!!
Ja vet att man kan använda hushållspapper, men de blir ändå inte samma sak. Jag har ännu inte druckit något kaffe och de känns i kroppen....
Sen har jag varit på den förbannade farmen, men de e nog inte min dator de e fel på utan på farmville, de e visst bara jag som klagar :)

Nu ikväll somnade snäckan i min famn så jag satte mig i tv soffan, och tog på mig glasögonen. 10 minuter senare vaknar hon igen och kände inte igen mig och började stortjuta. Ja fick snabbt ta av glasögonen och försökte trösta henne i 5 minuter, samtidigt som hon tittade konstigt på mig, såg ut som hon tänkte : Nån har bytat ut min mamma mot en glasögonorm.
Jaja hon blev glad igen, åt sin välling och somnade i sin säng.
Tror jag också ska gå och knoppa strax.

Bye bye

1 kommentar: