onsdag 7 oktober 2009

Mysiga Onsdag!

Idag har varit en bra dag!

Började 6.30 med frukost och påklädning och en massa pussar och kramar. Vid 8.30 tog jag och mina tjejer en förmiddagslur på en timme. Patrice låg framför mig och Lucifer bakom, så jag fick ligga som en pinne emellan, men de var ganska mysigt iallafall. Sen blev det ett bad och gröt för den minsta tjejen och efterdet blev de en lång promenad på åsen, kände mig ganska nöjd redan där. Hann till och med laga middag tills Raffe kom hem, de har ju inte hänt så många gånger sen Patrice kom till oss. Det blev ugnsstekt falukorv med Potatismos, allt utan salt för Patrice skull, men de var rätt gott ändå.
Vid 17.30 kom Lerbergarna på ett litet fika besök (Äpplepaj med vaniljsås) och dem hade en present åt Patrice med sig, en jättefin hakklapp.
Dagen slutade med att Patrice fick välling för första gången innan natten och ligger och sussar nu. Raffe spelar Socom och jag sitter nyduschad framför datorn, och funderar på att lägga mig och läsa lite, men de kan man väl inte göra när klockan bara är 20.45 ???

2 kommentarer:

  1. låter som en mysig dag. Längtar faktiskt tills jag kan ta lång promenader igen nu orkar jag ju knappt gå från säng till toa längre har sån foglossning menmen får ju ut nåt gott av de pussa sötaste tjejen i åstorp /Fia

    SvaraRadera