lördag 10 oktober 2009

2 tänder

Hallå!!

Japp Snäckan håller på att få sin andra tand, sidan om den andra hon har, så hon har alltså 2 framtänder i nederkäken :)
Hon slemmar väldigt men de hör till, säger dem som vet.

Idag åkte jag till Ekeby och familjen "Ekeby" där vi fikade och Karro färgade mitt hår (Arabian black/brown). I look good now!!!!
När jag kom hem tog jag mig en liten lur med min prinsessa medans Raffe satte i vinterfönsterna i uterummet.
Till middag blev de grillad kyckling, ris och "chillisås" (vet inte vad den heter)

Nu har vi lagt Baby, så jag ska nog sätta mig i soffan nu med mina chips som blev över sen igår och lite Pistagenötter och Äpplecider. Vi får väl se Mamma Mia också så att vi kan lämna tillbaka den till gnällspikarna i Påarp.

Ha de nu så bra som ni bara kan, så ses vi på andra sidan chipsskålen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar