onsdag 21 oktober 2009

Baby Dimma

Min blogg är kanske lite ensidig just nu med mycket babysnack. Men vi är ju många som fått barn iår, väntar bara på att Albin ska komma ut och joina gänget.

Jennie tipsade om ett program som går på 4:an kl 13.30 på vardagar, Förlossningskliniken. Ja tror de finns lite babyhormoner kvar i mig, för jag satt och grät som en liten unge igår. När en 14årig tjej födde barn i v. 25, den vägde bara 300g och fick plats i handen på förlossningsläkaren. Sen var där en 17åring som födde sin son i v.37 och han hade hela termpacketet utanför magen, såg ganska hemskt ut.
Nää du Jennie, nu tror jag att jag e fast vid detta program och de är dit fel!!!

Annars har denna dagen inte get något speciellt, har bara varit hemma med min snutta och gosat. Imorgon ska jag till Ekeby till min syster och scrappa. Ska bli skoj.

Nää nu är de dax för kvällskaffe....

1 kommentar:

  1. Javisst är det ett bra program, inte ett öga som e torrt efter :)

    SvaraRadera