fredag 13 februari 2015

Vilken dag jävel...

Stressade hela förmiddagen eftersom jag har världens nog mest envisa unge.... Men kom iallafall iväg och lämnade barnen på dagis lagom till lunch. Kom till jobb och fick höra att det var panik! Datorsystemet har legat nere ett par dagar, men på eftermiddagen så skulle det funka tillräckligt så att vi kunde syna och packa. Så nästan alla fick stanna kvar till kl 22 ikväll. Och alla utom jag och 3 till ska jobba hela dan imorgon.
Men då blev det fel här hemma. Vi hade planerat en god taco al pastor middag och Raffe hade köpt goda Sol öl. Tror han blev lite putt för att jag jobbade över. När jag kom ikväll sov alla 3 soffan och sen gick dem upp och la sig med en gång. Blir liksom så tradig stämning...
Imorgon ska Patsy på kalas på busfabriken, och då ska jag och Olivia hitta på nåt roligt samtidigt. Tropikariet eller badhuset eller nåt.  Vi blir lite uppdelade här i familjen, men så är det väl för alla till och från. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar