söndag 22 februari 2015

Söndag igen

Stressade som vanligt i morse med att göra oss i ordning, fixa frukost, packa dansväskan. Sprang ner i källaren och hämtade min cykel för att ordna lite med barnsitsen. Sen skulle jag bara klubba lite snabbt eftersom det är inte så kul att dans runt när man är nödig. När jag satt där inne och filosoferade så gick det upp för mig att det är ju för fan sportlov! Då är ju dansen inställd!!! Så all denna stress for nothing.... 
Sen blev det då dags för Patrice simning. Och det gick rätt bra, fast varje gång hon får lite vatten i ögonen så stannar hon upp. Så vi köpte ett par snygga simglasögon i rosa på simskolan innan vi åkte vidare. Vi åkte till Ikea för att kompensera Olivia för den plötsligt uteblivna dansen, och för att fylla på ljus förrådet.
När vi sen kom hem igen så bestämde jag mig för att motionera (i dugg regn, måste blivit loco...) men det blev väl en halvbra runda på 5 km på 40 min, joggade lite, gick lite.men jag blev svettig iallafall... Och kom hem till dukat bord :)
Har sorterat lite i Olivias rum idag eftersom jag har fått en Säljkod till barnloppisen i Bårslöv den 21/3 så då ska vi bli av med en massa bebis/småbarns kläder/grejor för jag har ju bara stora prinsessor nu mer...

1 kommentar: