lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag

Idag är det kärleksdagen. En dag som vi inte brukar fira nåt speciellt. Men jag hade köpt lite choklad till mina 3 hjärtan, sen kom Raffe hem med en blomma efter ett besök i mataffären :)
Idag har Patrice varit på kalas på busfabriken. Och då passade jag och Olivia på att gå bort till Tropikariet. Årets första besök. Hälsade på hajarna och fick en med oss hem. Jag rekommenderar inte att vara där när dem öppnar, för då kommer alla andra också... Skit mycket folk och lång kö, men vi var förstås först i kön :) var en mysig mamma dotter förmiddag.
Ikväll åt vi Taco Pollo ala mexicana (tror jag att det hette) helt ok men dem andra har varit bättre. Skulle göra en mexikansk efterrätt också, men tiden rann iväg och vi ville ju inte missa Melodifestivalen med chips och godis. Så vi spar efterrätten till imorgon....

1 kommentar: