söndag 15 februari 2015

Söndag igen

Det vanliga har blivit gjort. Barndans  och simskola för dem små. Veckohandling, och Raffe har frostat av frysen och städat ur kylen. Barnen tyckte det var himla roligt att titta på is som smälter..... Knäppgökarna drog fram en pall och satt och glodde in i en isfylld frys.
Sen gjorde jag Churros med mexikansk choklad sås som vi egentligen skulle haft till efterrätt igår. Inte så svårt, men det blev en massa disk. Jag hatar disk! Men det här blev så ljuvligt, underbart, himmelskt gott att det var värt all disk som det blev. 
Har jag förresten sagt att jag ska bli mexikanare i mitt nästa liv? Det har jag bestämt nu :)
Ikväll har Patrice rensat och städat sitt rum och slängt en hel svart sopsäck full med leksaker för nu ska hon bli tonåring har hon sagt. I'm not ready for that!!! Big NO NO!!! Hon får allt vänta 7 år till om jag får bestämma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar