tisdag 3 februari 2015

Ångestfylld shopping

Jag har klagat och gnällt om att jag inte har några varma och vattentäta skor i årtal. Traskar omkring här med iskalla blötta fötter. Men idag åkte jag till väla för att slippa fler blåa och värkande tår. Jag verkligen hatar att handla skor. Det är verkligen deprimerande eftersom jag har så stora (långa, smala) och olika långa fötter. Det är verkligen den kroppsdelen som jag tycker sämst om på min kropp.
Så efter 2 varv på väla och jag kände att jag bara ville hem och skita i skoköpet, så tog jag det ända paret dam vinterskor som dem hade i stl 42 på scorett. Jag visste att det hade blivit ett jävla liv ifall jag kom hem utan skor.... 
Det trista är att har man damfötter med herr storlek så kan man inte välja snygga eller sköna skor, utan man får bara ta dem som fötterna får plats i.

1 kommentar: