söndag 8 februari 2015

Sköna Söndag

Japp då var det söndag igen, den dagen då barnen har sina aktiviteter. 
Började dagen med en snabb frukost följt av en rask promenad till Danshuset på Statten. Dansade mig svettig med Olivia, och traskade vi hem igen i motvinden.
Väl hemma blev det goda rester från gårdagen till lunch, sen fick vi slänga oss ut i bilen för att åka till Lerberget för Patrice simskola kl 13. Idag passade även vi andra på att hoppa i pluret och lekte, simmade och badade bubbelpool i 2 timmar. (När hände det sist att jag har badat på badhus 2 ggr samma vecka? Typ NEVER!) På väg hem sen körde vi inom Kakboden och köpte deras sista semmelwraps till eftermiddagskaffet, dem var goda :)
Sen var det dags att sätta igång med middagen, blev Fläskfilé låda. 
Och nu ikväll efter att barnen hade somnat (gick förvånansvärt lätt ikväll) så kollade jag o Raffe på film The maze runners tror jag den hette. Ok rulle, inte mer... Nu ska jag sova för jag får kämpa för att hålla ögonen öppna. 

2 kommentarer:

  1. När man är på Lalandia badar man flera gånger på en vecka ;-)
    Love Ya!

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju sant! :)

    Love ya!

    SvaraRadera