fredag 3 maj 2013

Take the good with the bad

Samtidigt som det ska bli skönt att bli helsingborgare igen, så är hus försäljning ett dyrt och jobbigt projekt. Mäklaren var här igår, på tisdag kommer fotografen, och på onsdag ska huset energi besiktigas. Mycket som ska fixas med.

Idag fick jag ta mig en cykel tur till vårdcentralen eftersom min bil är hos bildoktorn, också en kostsam historia.
Och jag fick lämna 6 rör med blod, så får vi hoppas dem kan hitta varför jag får mina "attacker" eller vad man ska kalla det för.

Sen går det dåligt på jobb, 6 fast anställda är varslade, men vilka det gäller är det igen som vet, eftersom personalchefen lägligt nog har gått på semester.
Men imorgon ska jag bowla med mina arbetskamrater, och facket betalar :)

Ja man kan inte alltid ha det bra.

1 kommentar:

  1. Vadå för attacker ... Låter läskigt...
    Hoppas du inte är en av de varslade, men det tror jag inte, så charmerande som du är :-)
    Love ya!!

    SvaraRadera