onsdag 1 maj 2013

1a Maj

Idag har vi haft en skön ledig dag. Åkte in till stan och gick en runda på tivolit, tjejerna fick åka lite karuseller och fick dra i varsitt snöre (vinst varje gång) och det uppskattades. Sen blev det lunch från korvkiosken vid sundstorget, och det gillade vi :)
Efteråt åkte jag och Jennie till Lager 157, och där köpte jag både Jacka, jeans och tights. Och dagen avslutades med fika och lek i Lerberget. En riktig toppen dag!!
Imorgon ska jag jobba igen. Man får passa på, för man vet inte hur länge man har ett jobb. Skutan har börjat ta in vatten, så det är väl bara en tidsfråga om när båten kommer att sjunka....
Glad vår på er!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag, det var trevligt! /Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv!! Ses snart igen hoppas jag. Jag blev sugen på grillkvällen som vi pratade om :)

      Radera