måndag 27 maj 2013

Jaha...

Igår var det morsdag, och det uppmärksammades ju så klart. Fick fina presenter av mina barn, blomma och fint hemmagjort kort. Sen blev det morsdagsmiddag i Ekeby med dem andra Fredriksson mammorna med familjer, god mat som alltid och ljuvlig tårta :)
Den där fina tröjan som jag fick/köpte satt inte riktigt lika snyggt på mig som på modellen på bilden, man behöver nog större tuttar för att få den att sitta så snyggt, men jag får köpa en vitt linne och ha under så funkar det säkert :)

Blev inspirerad av Karros cykel historia igår, så idag tog jag mig en cykelrunda här i byn innan middagen, det blev 9,18km på 41min, inte så illa för nån som inte rört på fläsket på 1 år.
Sen efter middagen skulle så klart Raffe vara ännu jävligare så han cyklade 10,7km på 28min. Aldrig får man vara bäst på nåt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar